Cele mai bune sporturi pentru un fund apetisant și picioare frumoase

Picioare de gazelă și un fund apetisant, chiar dacă nu îți place să mergi la sală: îți prezentăm câteva sporturi care se practică în aer liber și care te ajută să lucrezi mai ales mușchii de la picioare și pe cei fesieri.

Sporturile pe care ți le prezentăm în continuare ard multe calorii și te vor ajuta să scapi de pernițele de grăsime de pe șolduri și fese. Se practică în aer liber și, exceptând echipamentul necesar (acolo unde e cazul), nu costă.

Sporturi pe care ar trebui să le practici pentru un fund și picioare frumoase (Foto: Pixabay)

Sporturi pentru fund și picioare frumoase

Numărul caloriilor arse pe care îl menționăm mai jos este socotit pentru o femeie de 60 de kilograme.

  • Alergare (jogging) – 300 de kilocalorii în 30 de minute (viteză medie)
  • Mers cu bicicleta – 288 de kilocalorii în 30 de minute (viteză medie)
  • Mers în drumeție – 180 de kilocalorii în 30 de minute
  • Înot – între 129-189 kilocalorii în 30 de minute, în funcție de stil (viteză mică)
  • Mers cu rolele (inline-skating) – 210 kilocalorii în 30 de minute

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *