Cele mai bune sporturi pentru un fund apetisant și picioare frumoase

Picioare de gazelă și un fund apetisant, chiar dacă nu îți place să mergi la sală: îți prezentăm câteva sporturi care se practică în aer liber și care te ajută să lucrezi mai ales mușchii de la picioare și pe cei fesieri.

Îți dorești un fund apetisant și picioare cu mușchi frumos definiți? Sporturile pe care ți le prezentăm în continuare ard multe calorii și te vor ajuta să scapi de pernițele de grăsime de pe șolduri și fese. Se practică în aer liber și, exceptând echipamentul necesar (acolo unde e cazul), nu costă.

Sporturi pe care ar trebui să le practici pentru un fund și picioare frumoase
Sporturi pe care ar trebui să le practici pentru un fund și picioare frumoase (Foto: Pixabay)

Sporturi pentru fund și picioare frumoase

Numărul caloriilor arse pe care îl menționăm mai jos este socotit pentru o femeie de 60 de kilograme.

  • Alergare (jogging) – 300 de kilocalorii în 30 de minute (viteză medie)
  • Mers cu bicicleta – 288 de kilocalorii în 30 de minute (viteză medie)
  • Mers în drumeție – 180 de kilocalorii în 30 de minute
  • Înot – între 129-189 kilocalorii în 30 de minute, în funcție de stil (viteză mică)
  • Mers cu rolele (inline-skating) – 210 kilocalorii în 30 de minute

Te-ar putea interesa și următoarele informații:

Pentru a avea un corp frumos – și mai ales sănătos – trebuie să te și hrănești sănătos. Probabil nu dorești să pui masă musculară cât un culturist. Dar chiar și așa: pentru mușchi bine definiți, e important să consumi destule proteine. Citește și articolul nostru

Top 10 alimente bogate în proteine de origine animală

Dacă ești vegetarian(ă) sau te hrănești vegan, îți recomandăm acest articol:

Proteine vegetale: Top 10 alimente bogate în proteine

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error: Conţinut protejat!